Monday, March 21, 2011

HAPPY BIRTHDAY! SEMAKIN PANJANG UMUR ATAU SEMAKIN PENDEK UMUR KITA?

Assalammualaikum wbt..


Allhamdulillah bersyukur kepada Allah swt kerana masih memberi peluang kepada cikcleo untuk bernafas lagi dimuka bumi ini. semoga diri ini jauh dari melakukan perkara2 yang dimurkai oleh Allah..insyaAllah.

Ada sesetengah orang excited menyambut ulangtahun kelahiran. tertunggu-tunggu hari istimewa itu. tidak kurang juga yang tidak mahu menyambut kerana semakin tua katanya. Alhamdulillah sekali lagi, kerana pada 20 march 2011 cikcleo telah diberi keizinan oleh yang maha esa untuk meneruskan hidup dan bertemu lagi tarikh tersebut. tarikh ulang tahun kelahiran cikcleo. jutaan terima kasih diucapkan kepada semua ahli keluarga dan rakan2 yang mengingati tarikh tersebut, very2 appreciated. pergh da macam menang award pulak..wakaka..poyos..

Tapi entry kali ni memang entry serious! pernah tak kita terfikir setiap kali hari jadi kita, adakah umur kita semakin panjang atau semakin pendek? Iya mungkin semakin panjang kerana makin lama kita hidup di dunia yang fana ini tetapi boleh juga semakin pendek kerana kita semakin menemui ajal kita, yang kita sendiri tidak tahu bila.Waallahualam..

Oleh itu, hendak lah kita sentiasa bersyukur dan bertaqwa kepada Allah. semakin meningkat umur kita semakin gigih lah kita mengisi dada dengan ilmu2 yang bermanfaat. bukan masih melakukan maksiat dan melakukan kerja2 yang lagha.

May Allah bless all of us ;)

p/s : Happy birthday to may beloved brother too.ZAMRI TALIB. we share the same date! bertuah kan? dalam family kami ber2 mempunyai tarikh hari jadi yang sama. the bad thing is cikcleo tak pernah dapat hadiah dari dia!! sebab nanti dia mintak hadiah dia pulak! uwaaa..

p/s : then, thank you very2 much to my roomate, Nor Syazwani Addnan and Naqibah Harun for the cake. i like it and appeciate ;)

SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI

9 comments:

ezy.fia said...

epy besdayyyyyy~
smge pjg umo..
=)

Aminfairuz said...

Hepi BESAday...smga dilimpah rahmat dan keredhaan dr Yg Esa..aminn

Raji and Yeen said...

aah betul tuh
Thank you Allah for all the past day ^^

best la kalau bli cake nnti bli satu jer boleh share ;P beli byk2 pun muak jer nnti
hohoho

btw Happy birthday Cleo ;D

lilyaya said...

hepy belated bufday cik cleopatra =))
smoga sihat n hepy slalu yer...

cikcleopatra said...

@Cik Ezy - terime kasih ezy!!hehe.

cikcleopatra said...

@amin- hahaha..besa day yer..thanks! amin.

cikcleopatra said...

@Raji berkata - mekaseh raji!!hadiah tak der ker??waaa..

cikcleopatra said...

@lilyaya - thanks lilyaya!!hehe.

kay_are said...

besday die 20hb ke?? xtau r.. sori.. hepi belated besday ye cik cleo =)adiah xde, sape suruh x bagitau awal2.. =P