Friday, March 11, 2011

LELAKI BERSENAM DENGAN MELIHAT WANITA JE??

Assalammualaikum wbt..

hohoho..haritu sahid ade bagi cikcleo bace satu info..dia amik kat majalah Rapi..nak taw x ape die?meh baca:

Tahukah anda, wanita mampu membantu memanjangkan umur seorang lelaki. Dengan melihat wanita sekurang-kurangnya sepuluh minit setiap hari ia dapat membangkitkan rasa ghairah dalam diri seorang lelaki. Walaupun begitu, menurut Dr, Karen Weatherby, ia bukanlah dari sudut sexualiti sahaja tetapi melihat wanita umpama senam aerobik yang dilakukan selama setengah jam kerana ia merangsang pengaliran darah serta mengepam jantung dengan lebih teratur dan menyihatkan.

Wow!!ini betol2 wow! hebat betol wanita ni kan?? teruje i..haha.tapi tengok bini awak jer da lah! tak payah dok sebok tengok orang lain. ingat kali pertama rezeki..kali kedua dosa taw!!

p/s: Adei kite yang pompuan ni bersusah payah berjogging ngn aerobik nak sehatkan badan, mereka baring2 atas katil je pon da sehatkan badan..hahak. jap2..sahid ape motif u bagi i bace bende nie? ;p

MACAM2 HAL ;)

5 comments:

Dda Ly said...

tak aci la gitu kan..kite kne senam penat²...dorang boley tgk kite je..cis..hakhak

meh ke rumah..
~plastic surgery follow up~
keep in touch ye..♥♥♥

cikcleopatra said...

@Dda Ly
- haha..ape boley buat!

kay_are said...

camni pun ade eh?? memang xyah senam r camni.. ^^

cikcleopatra said...

@kay_are - eleh kay are..buat2 tanye..padahal die yg selalu buat.hahak.

:: jula julie :: said...

kite tgk dorang kite tak panjang umur plak ker????????

hehehhe