Sunday, March 13, 2011

MY READER FROM US! BUT WHO'S?

Assalammualaikum wbt..

Halamak terpakse gak online..ceyy..padahal ati tu mengelintis nak tengok blog..gediks punye pompuan! dei ingat sikit lu ade exam tawuk?? ^_^'

Sebenarnye cikcleo da lame muskil..ade reader dari US nie..selalu view cikcleo punye blog. boleh dikatekan tiap2 hari taw!! thanks you U! tee hee. Tapi siapakah??hmmm setahu cikcleo, cikcleo tak de lak kawan dari US..hmm ntah mungkin terlepas pandang. tak pon die antara kawan2 blogger cikcleo..tak percaya tengok ni;



Iye memang ada lagi reader dari negara2 lain..tapi tak la sekerap readers dari US (hari2 stats cikcleo menunjukkan ade reader dari US datang taw!)..aduh excited naw nak taw nih!!lalalalala..

Jika anda adalah orang yang cikcleo cari..sile lah komen yer!!!nak bagi hadiah nie..hahak..

dah tu jer..mekasey daun keladi!saye nak pegi sambung study! ;)

MENGELABAH JAP SEBAB STUDY LAST MINUTE T_T

14 comments:

yaya said...

hehe! peminat tragis ang lar tuh!
kemsalam sket kt dia. wuhuhuuu!

cikcleopatra said...

@yaya- hahaha..xde maknenye!!ceyyy..

kay_are said...

waa.. ade peminat dari oversea r ni.. best r die.. hee.. sape suruh studi last minute? padan muke =P

cikcleopatra said...

@kay_are - eleh!!cikcleo tak on9 beberape hari ni jgn rindu lak ar..lalala.

Raji berkata said...

owh aku kot pelawat dari US tuh? ;D

Cik Yana said...

Cik Yana! hahaha~ student Malaysia yang duk sane kot. Mana tahu ada yang nak tahu cerita kat negara sendiri mesti baca belog2 orang malaysia kan. Hee~

cikcleopatra said...

@Raji berkata - itu lahnye..aku pon rase ko kot raji..ishk!!betol ke nie?hari2 ade kot..ishk...muskil la..ko ke wei???baek ngaku!!pukul kang!

cikcleopatra said...

@Cik Yana - tu la cikyana..tp hari2..tu yang muskil tu..haha.

Raji berkata said...

hahaha aku lahir kat UK dan US ttaw lak kalau ak dh jadi warganegara sana skali ngn blog aku =.=
eh tiap2 ari ker?
peminat kau mngkin ;P

nelly said...

Namanya blog kita ada perhatian .hehe

cik hani said...

wow... siap dah ada reader dari US..
jeles2...

hik2..

kena gandakan usaha pasni.. biar seluruh dunia bc blog ni

cikcleopatra said...

@Raji berkata - erk??cane ko ley lahir 2 tmpt??haish!! tu ar..aku rase peminat aku la..ari2 doe!

cikcleopatra said...

@nelly - hehe..iyekot..terharunye!!eceh!

cikcleopatra said...

@cik hani - haha..xde makna..tah dari mane org tu tah..hee.dunia bace?org mesia seluruh dunia ley la..hahak,