Wednesday, July 6, 2011

WOW! Cantiknya baju khawin Tomok & Isteri! Aku suka! suka! suka sangat!

Assalammualaikum..

Wahh..memang aku tahu yang tomok khawin dah. tapi takda la nak amik port pun. Dengar-dengar gitu je lah. tak da nya pun aku ak tengok baju apa dia pakai, pelamin macam mane dan sebagainya.. yang aku tahu designer dia Hatta Dolmat..Abang si Sofi Dolmat..kawan sekolah aku, hatta dolmat ni pun senior sekolah aku, dulu masa sekolah selalu aku nampak si hatta dolmat ni dok dating kat bawah pokok dengan awek dia..dulu lah!!! time zaman jahiliyah..keke..alamaklumlah aku duduk satu kawasan perumahan dengan dia..so memang tengah hari tu nampak la dia..eceh..motip aku cerita pasal nie???? saja! haha.

Ah apa-apa pun aku bangga dengan dia sebab berjaya kini..tahniah! hehe..tadi dok bukak fb hatta dolmat ni..waahhh cantik sangat lah baju yang dia design untuk tomok dan isteri...serious cantik! nak sebijik boleh??? jatuh cinta sudah aku dengan dress ayu yang ala-ala cinderella tu dan baju tomok yang ala-ala hang tuah..

Ni ada sekeping 2 3 4 5 6 gambar yang aku ambil kat fb hatta dolmat:







cantik kan? cantik kan? kan? kan? Kalau nak tengok gambar lagi sila lah LIKE FB Hatta Dolmat nie ;p



11 comments:

Raji and Yeen said...

woahhh kain dia tak boleh panjang lagi ker xD

dear anies said...

kalah princess Kate

Kasi wangi sket!

ezy.fia said...

fuhhh cantek..
jeles 8jam..

Han Hanni said...

canteklaaa gaun diaa

Unknown said...

wow!! kembang semangkuk kain dia. hehe

kindergartenlibrary said...

cantik giloo !
=)

Ujang9897 said...

org cantik apa pun cantik..=)

Unknown said...

bertuah ayu kahwin tomok nie..hehe..

Liyana said...

setuju dgn Ujang9897.. :)

Emancipated Pt Ltd. said...

cantiknye!!
pepel.

zoul said...

wauu..