Wednesday, July 20, 2011

Wedding Rini AF

Assalammualaikum wbt..

16 Julai 2011 Sabtu, Rini AF telah selamat dinikah kan dengan pasangannya Johanis. 17 Julai 2011 Ahad, pula tarikh majlis resepsi mereka di kediaman Rini yang terletak di Seksyen 3 Bandar Baru Bangi.  

Aku sempatlah jugak ke Majlis mereka. Tapi tak banyak ambil gambar sebab aku datang lambat. hehe. Apa yang aku nak story baju dan make-up rini memang lawa..alah kalau orang memang dah lawa pakai ape pun lawa kan..hehe. sama cantik sama padan dengan pasangannya.  semoga Rini dan suami bahagia selamanya.

Jom layan gambar yang ada ni:

  
Nak jugak interprem ha..


yang kanan tu pengapit rini..anak buah aku..hehe.cantik die hari tu.



ok tu je gambar yang aku sempat snap. sebab pakai camera hp je. aku malas nak snap banyak-banyak gambar. buat semak. anak buah aku banyak la ambil sebab dia berkampung dekat rumah rini 3 hari. hebat bana budak sorang ni. beriya buat kerja. hehe.

adios amigos sugos!


6 comments:

Flower Detox Tea said...

tingginya sanggul....

dear anies said...

cumei


Kerana LiverpoolFC episode 4 (finale)

ezy.fia said...

xberkenan la rini pkai tudung camtu..
huhukk

MZ said...

ape kaitan ko ngn rini?? cakap!!!! hahaha....

cikcleopatra said...

ira : kawan men guli aku mase kecik2..hahahaha.

DILEMA WANITA said...

make up die xnampak natural la...kureng cantik..bulu mata over berat..