Tuesday, July 5, 2011

Aku main senjata api macam main guli je!

Assalammualaikum wbt..

#AMARAN KERAS: INI ENTRY BONGAK. JIKA TAK TAHAN SILA SEDIAKAN BALDI UNTUK MUNTAH..MEKASIH#

Aku sekarang dah penuh dengan ilmu-ilmu tentera..muahahaha..semua jenis senjata ku da pegang..cakap jer sniper? M4?M16? muahaha..gelak bongkak! lepas ni siapa yang buat onar dengan aku..aku tembak!! tak pun aku main gulingkan bom je..simple!

Ce tengok aksi aku nie ha..dekat public lagi aku dok main senjata api ni..dah rasa macam main guli jerk..lalalala.

kau jangan nak memain ngn aku! tembak kang!
Koleksi peribadi aku
ni jugak! antik kan?
berat nie wei!
setakat tengok mayat..dah biasa!
Ni oang bawahan aku. pengesan bom!

Kereta peronda aku lah ni
kadang-kadang aku jadi polis trapik..buat speed trap.
chills jer aku nak shoot orang sambil gelak-gelak..dah aku kate main senjata api ni da macam main guli..wahh.
ni satu lagi koleksi transportation aku.
peluru yang di guna pakai.
ni rakan sekerja aku
satu lagi koleksi aku.
eh2..dato' jin samsuddin nak bergambar lak ;p
Hah..cam biasa..aku kan suka membongak!! walaupon pak polisi tu bagi aku bawak balik senapang tu free-free..pon aku taknak!!! tak rela mak..mak kan pencinta keamanan. eii tak suke la ganas-ganas ni. #gaya gediks# huh! dah-dah yang kat atas tu semua membongak yo lobih! nan hado semata-mata..weeee~

Done berangan! membongak! Belagak! menyangak! buat kerja pulak!

p/s: gambar malas nak edit sebab aku tak pakai lappy aku. pakai pc opis! harini nak cabut gigi lagi..atoi! takot nye pon aku!


6 comments:

dear anies said...

mesti nk ikut jejak tok ti msk askar wataniah ni

Pengakuan yang tulus dan jujur

Nur Nazrah Bibi said...

eheh , sronoknye men pistol2 tu . nk maen jugak !eeheheh

ezy.fia said...

brutal je..
tp tetap ayu pakai baju kurng..
ekeke..
bagos2!

Shawn Razaleigh said...

muka tahan kentut je angkat snpang berat. hehe

Raji and Yeen said...

hahaha kalau kau pegang pistol dpn org jahat ak rasa dorg tak takut pun lol

Unknown said...

uiss...bukan main lagi...hehe...bleh pnjam x?hehe..aku nak try pegang lah sniper nie..slalu main cs guna sniper so kalo betul2 belum penah g...hahaha..BE-nuffnang-bertambah-lagi