Tuesday, July 12, 2011

Contest : Bestnye Melancong!!

Assalammualaikum wbt..

jom join contest from my friend ni..Mya Arissa..
Senang je contestnya dan hadiah cukup menarik taw!!! huhu..

klik gambar untuk join!

Actually semua tempat yang aku pergi melancong pun the best..sampai pening lah kepala ni nak pilih gambar..tapi akhirnya aku memilih satu destinasi yang penuh dengan keduniaan ni..ececeyh..hehe.

tadaaaa....

USS!! trip yang independent sangat dengan kawan aku ainul mardhiah! seminggu di kota singga habis da kami jelajah!pengalaman yang sangat best!
dan tempat yang aku nak sangat-sangat pergi..ialah:

Yes!! kota london..hehe.
Orang suruh letak salah satu je..tapi di sebabkan ketamakan yang memang tak dapat dibendung..
aku pun letak gak dua2..ngeh3..

So..seterusnya aku perlu mengetag 2 orang blogger..dan blogger peberet i ialah:


ok done!!! jom wei join..support sikit member aku nie..hadiah dia tu betol2 taw..bukan main2..hehe.

p/s: weh sila bagi aku menang!!! tak menang pon aku nak gak!!hahaha.


6 comments:

ezy.fia said...

mekaseh tag..
cik ezy ni xde melancong ke mane pon yunk..
ekeke..

gud luck ye!!

Shawn Razaleigh said...

hahahaha. goodluck weh!!!

Anum said...

goodluck

Anum said...

hi
good luck to u too
anum dh join and dah tag awk..
http://satanicsoap.blogspot.com/2011/07/contest-bestnye-melancong.html

kindergartenlibrary said...

conoknya !!

mya arissa said...

thanks 4 join!!..ak gtau ko la kan..hdiah??ak ngat nk bg purse hermes and t-shirt i love BJ..if u win it is your rezeki..hehehe..rmai kte contest ni xbest..n me bkn nk bg sume hadiah kan?hehhehe...doa byk2 k..hahahha..=p