Friday, July 29, 2011

Air Mata seorang pemain bola yang tak dapat beraksi untuk negara, sebab kenapa Norshahrul Idlan Talaha menitiskan air mata

Assalammualaikum wbt..

Aku tahu ramai yang kecewa sebab kita tewas dalam saringan kelayakan piala dunia. Tapi ada yang lebih kecewa..mula-mula aku tengok gambar dia menitiskan air mata di dalam surat khabar..tapi tadi terbaca status FB isteri beliau..tersentuh hati aku dengan kata-kata ni..

klik untuk tumbesaran

klik lagi untuk tumbesaran
sedih kita..sedih lagi pemain yang tak dapat nak beraksi untuk negara dan untuk semua penyokong.
gambar - Berita Harian
Sokongan terhadap harimau malaya takkan pernah putus..tingkatkan prestasi agar peminat bola terus menerus memberikan sokongan yang padu lagi jitu..semua player memang hebat! =)

p/s: isya xpe kan akak share benda ni dengan penyokong2 lain? =)

3 comments:

Anif Abdullah| AA said...

mereka dah berusaha sebaik mungkin..Takde rezeki la kan..

kiz said...

jiwa,semangat aku tetap untuk HM..kerana di sini tempat tumpahnya darah ku..

nelly said...

sedih lakk tetiba ~