Friday, May 27, 2011

Telur Ayam Di Basuh!

Assalammualaikum wbt..

Pergh pe hal nak basuh-basuh telur ayam ni??keke..trade mark Restaurant Char Kuey Teow Sg. Dua Penang. selalu sangat dengar char kuey teow dekat sini sedap. top jugak la tempat ni, siap keluar paper lagi. so di sebabkan aku pengemar char kuey teow..aku pergi la mentry.

tempat ni senang sangat-sangat nak carik, kalau dari utara keluar je tol Sungai Dua, terus sampai nampak signboard kat bawah ni. terletak di sebelah kiri. kalau dari KL aku kurang tahu. tapi lebih kurang je.

ha ni lah tempatnya..

ni Char Kuey Teow Special RM4.50. kalau kecil RM3.50. Besar RM4.00,


Licin..aku macam tak cukup je makan satu pinggan. siyes!
Nyummy!!! sedap. kalau datang penang lagi mahu singgah tapi bagi aku rasa dia lebih kurang macam satu kedai char kuey teow yang pernah ada di bangi ni suatu ketika dahulu. cuma beza dia mungkin dari segi kebersihan telur ayam dia. sebab telur ayam kat sini di basuh.hahah ;)

ALHAMDULILLAH KENYANG

5 comments:

fifianggun said...

mmg kena basuh kan kalau kita nak masak

Cik Ezy said...

dh lame xmkn char kuey teow..
ingt lg mase lps spm..
duk penang..
pastu mkn char kuey teow smpai sakit perot..
haha..

☆ ★ e m m a N Y ☆ ★ said...

Memang kena basuh kan..

http://aniesandyou.blogspot.com said...

dulik!

ptg ni nk mkn gak CKT!!

Serius hot! WFTXO@#$%&*!

Anonymous said...

telur ayam mmg kena basuh sblm guna.. dan jgn masuk balik dlm bekas telur tu.. haram hukumnya makan yg x di basuh sbb kan najis..