Monday, June 6, 2011

I miss them!

Assalammualaikum wbt..

Pic credit to Kalep

Nadhirah Binti Meor Yusoff dah selamat menjadi isteri kepada Bukhari Razak..oh sangat2 comel kawan aku sorang tu..bak puteri! nak sama dah macam kate middleton..ngeh3..sangat banyak benda nak cerita. tapi nak tunggu gambar2 dari kengkawan dulu..baru best nak story..

sangat merindui VC's..who's VC?? mereka2 yang dalam gambar tu la..my bff..hati tenang bila bersama mereka..sebab otak sume cam kanak2 ribena ;)

p/s: rasa nak khawin lah wei..ika ngan ifah da cop nak kawen tahun depan..aku lagi satu tahun lah camtu.haha.

MISS U GUYS!

7 comments:

sumaiyah mokhtar said...

heeee cepat2 naik pelamin, bole makan nasi minyak :)

Cikbubu said...

aku nmpk farah!! hehe.. mbr ko yg kawen ni sponser baju ke weh? sume sama..

Cik Ezy said...

cantek gmbr..
=)

rase nk kawen jgk..

cikcleopatra said...

cik bubu maisa : ha'ah farah geng aku.hehe..dia sponser baju ktorng time nikah jer..yg ni sendiri. tp make up ktorng die sponser.hehe..

CikHaniBhulat said...

cantik la baju smua org kat situ..pink =]

jom kawen jom..hehe

kay_are said...

wah.. awak kelihatan sangat tinggi kat gambar tu.. <-- mode sopan ^__^

cikcleopatra said...

wah k r mekaseh! tinggi itu menawan kan..dapt lak ko cam aku yg mane satu kan.muahaha.