Thursday, June 23, 2011

Aku memang serba boleh!

Assalammualaikum wbt..

Huh..busy aku kerja dekat PICC ni..semua kerja aku kena handle..jadi bidan terjun pun ada..haritu masa satu event kat PICC ni tiba-tiba MC dia tak datang pulak. kelam kabut pihak penganjur cari MC baru..aku kesian la pulak tengok dorang dok kelam kabut tu..lastly aku pergi kat bos dia and cakap:

Aku : sir, you nak try I x?

Sir : what???try you?

Aku : eh..mean try as a MC (grrrr..)

Sir : Really? oh tqvm..tq..tq..tq..(sambil melutut dan menangis kat aku)

Aku : erk..it's ok..small matter..


then, akhirnya..MC of the day adalah aku..speaking cayak punye..ternganga semua orang dengar kemerduan suare aku..walaupun tengah sakit-sakit gigi ni..pastu sempat lah member aku snap gambar aku satu dua..

menanti ketibaan VVIP..

Lepas habis jer jadi MC ni..aku pun berlari ke dewan sebelah pulak..sebab aku dengar-dengar dorang tak cukup camera man..so aku apa lagi..terus volunteer nak jadi camera women berdasarkan skill yang telah aku pelajari di kelas memandu dulu..eh bukan..kelas video la..aku pun bertindak ganas dengan meng 'conquer' kamera kat c2..tak caya? tengok ni:

concentrate gila kot aku..event besar la katakan
pergh..sangat banyak benda yang aku pelajari sepanjang intern kat sini..memang tak pernah aku imagine langsung dalam hidup aku yang aku akan jadi MC dan camera women dekat event besar-besar cani..dan yang paling aku xsangka aku dah tipu korang..muahahahaha...

Ok..saja nak update aku buat kerja tadi..aku bukan ngangkang je ea dok sini..kerja siap blogging la..kehkehkeh. 

p/s: Sila doakan gigi aku cepat sembuh! macey ;)

16 comments:

Shawn Razaleigh said...

hahaha. ni berangan ke hape?

hahahaha

kelakar2. follow

Unknown said...

hehehe..like!

zie_ira said...

kekeke,yg pic jadi mc tuh ira mmg da percaye da,,tp bile tgok pic dgn kamera tu da wujud prasaan ragu2,,hehe, saboo je la eak,,:)

Raji and Yeen said...

woahhhh btol ker?
hebatnya kau boleh jadi MC dan juga boleh mengambil alih tugas menggunakan camera.. caya lah
(konon2 tak baca yg kau menipu)

vampire's lovex said...

jangan bikin wa kompius..wa bakar blog lu karang..kehkehkeh...



waaaaaaaaa... aku percaya kot..hehe..

jangan makan bnda keras2 laweh,kang makin sakit plak,makan pntang yoooo

kindergartenlibrary said...

yakin diri .hehehe

lunia said...

ceh... beriye aku ingt ko jd mc
btl2...

cikcleopatra said...

shawn : angan2 itu indah..wakaka.

cikcleopatra said...

Nens : tq ;)

cikcleopatra said...

zie_ira : hahaha...posing kene betol2..kahkah.

cikcleopatra said...

Raji and Yeen : wakakaka..guling2 aku baca coment ko ni.adei ai.

cikcleopatra said...

vampire lovex : wei jgn bakar blog aku wei..ko g bakar la blog abg ben ker..FL ker..wakaka..

aku makan pantang kot..tapi lambat gile kot nak hilang sakit die.nyampess..keke.

cikcleopatra said...

nelly : hahaha..

lunia : coming soon wei.haha.

Ruziana Yusslin said...

ahahaha. ni angan2 tahap tinggi dh ni :D

cik_sna said...

ceh.aku tertipu!..hahahha

*salam ziarah^^

kay_are said...

aku baru nak kagum.. nasib aku bace sampai habis.. ok.. aku tarik balik rase kagum aku tu.. =P