Tuesday, October 2, 2012

WOW!!! Ramainye yang view!

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt..

Saje la pagi ni bukak blog ni..tengok-tengok statistik kejap..al-maklum la cikcleo ni kan da lama gila tak update blog..jarang-jarang..kadang-kadang gittew..ada ke tidak yang nak membace nye lagi?? ke dok syok sendiri aje nye cikcleo senget ni..

Wow!! tanjat beruk gegurl bile tengok statistik..bulan lepas bape kerat je story gegurl update..tapi reader lebih 1k..hmm kire ok la tu kan bagi orang yang malas nak mengupdate cam gegurl ni..eh jap cikcleo jap gegurl...sah gedik! heee..

So temanya lepasni aku kene mengrajinkan diri untuk mengupdate sebab ada yang membaca..tak gittew??puuiii...ni kire perasan ke ha??lalalala..

bye sayangs! 
love u! ;p




2 comments:

Nens Collection said...

HEHE..blog femes mesti la ramai yg melawat..hehe

Anum said...

blog best mesti la ramai