Saturday, August 20, 2011

Sayonara Syafiqah, Nadia and Hidayah

Assalammualaikum w.b.t

Huwaa..3 orang lagi da menamatkan sesi prakticum di PICC..internship student from UITM Puncak Alam. will miss u gurls. lepas ni tak ade geng melepak di hari jumaat lagi.T_T

Aku doakan korang berjaya menamatkan pelajaran korang dan grade mengikut tempoh yang telah ditetapkan. 
semoga berjaya dalam bidang yang kita pilih ini. Kita boleh! yeay..
kawen jangan lupa jemput aku ea..ingat aku selalu..sedih pulak..sob3x.

Farewell iftar on 18th August 2011 hari tu di D'lanai tasek putrajaya with all internship students.
as usual jom tengok gambar la kakak..























Aku, ika, cik yah and nadia..will mish u gurls ;)




2 comments:

syazwani ab said...

huhuk, mesti sedih kan .

kay_are said...

banyak nye gambar.. aku nak komen ape ni weh?

cantiknye awek2 tu.. leh kenalan?

waa.. lawa gile tempat die.. katne tu?

memang cantik.. nak g sane gak r..

pilih2 mane satu komen ko suke =P