Monday, December 10, 2012

Malaysia VS Thailand

Bismillahirrahmanirrahim..
Asalamualaikum wbt..

Aku tengah demam bola ni..Piala Suzuki 2012..semua tiket game dekat Bukit Jalil aku dapat free. Tapi game yang aku pergi hanya lah game Malaysia VS Thailand..sebab ade pakwe nak tolong amik dan drive pergi SBJ tu..hihi..tiket aku support sepenuhnya.eceh..kemain kau temah oi.



Thanks to my beloved cousin abg, ucop and sara kerana sanggup kutip aku, adik and kakak aku kat bangi..sayang korang ketat2..tengok bola sambil makan ramai2 dalam stadium tu mmg best! walaaupun lambat kan! kiteorg sampai SBJ lambat because of traffic jem! jem lebat tambah dengan hujan lagi semalam, ku gagahkan juga diri untuk ke SBJ.kerana mu Harimau Malaya..hihi.sampai je stadium aku da tingtong sebab nak carik seat dah takde..bahana datang terlalu lambat! so memang tak la kau nak duduk dekat seat kan!! tapi dapat port baik punya..adk beradk aku dengan cousin aku siap dok bersila lagi sambil makan beger, bihun, jambu batu, kuaci..haaa santai sgt! sampai nak tercekik la aku..tengah sedap ngap beger..matyo sumbat gol!! mmg tersumbat la kerongkong aku dengan daging beger tu..terus aku simpan beger tu..pastu terjerit-jerit..bhahaha..

mamat ni..gol ke x ke..keje die melantak je..haha. this is my 'abg'. kazen paling kamcing  ngn aku.

orang lain da tukar jersi baru..temah still dgn jersi lama..ade die kesah? ;p


Bila dekat stadium aku rase kurang nebes sikit nak dibandingkan tengok bola dekat rumah, maybe sebab ramai penyokong lain kan..so semangat tu lain sikit ^_^
Penyokong Malaysia ada best ada yang tak..yang tak sebab ade mamat sebelah aku ni xley tengok player malaysia buat salah sikit..nak mengondem aje nye keje die..sakit je telinge aku ni dengar..meleleh jer taik telinga..eh! ;p

Btw semalam harimau malaya main not bad la..walau seri tapi aku tetap puas hati. semoga mereka dapat terus meningkat kan kualiti permainan. tutup mulut si gajah perang yang sangat bongkak itu! hihi..


view from my seat..seat ke?

Balik rumah terus rebah..mengantuk kemain kau! penat sangat sebab aku buat macam2 benda satu hari tu..memang rase nak MC dah pagi ni..tapi gagah kan jugak la..sampai la aku minum teamix lemon dan hibiscus herbalife terus ada balik energy!! aku agak terkejut la..sebab sebelum minum tea tu..badan tersangat lemah. siap da plan nak tido kat opis lagi. tapi pekene je teamix tu seriously segar!!!!sampai petang ok! memang aku terasa sangat perbezaan consume teamix herbalife dgn tidak. kalo aku x amik teamix, lepas makan harus terhanggok-hangok ngantok tahap dewa. tapi kalo consume herbalife ni aku kalo ngantok pun masih boleh kawal..ngantok2 manje gittew. ;p

so meh la try herbalife..berbaloi2..kalo berminat nah contact number ni..consultant yang baik sgt! boleh coach orang untuk menurun atau menaikkan berat badan lagi..nama die Cik Atiqah - 0123553059. ;)

Ok tetiba terpromote Herbalife..takpa bak kata kawan baik aku naha..'benda baik kot!'.

eh baru perasan pic ucop ngn sara xde..almaklumla kang kalo aku upload pic depa, depa mintak dwet royalti..barang baik la katekan..puuii..haha.

oraito!
bye-bye.
GO HARIMAU GO!!



2 comments:

Anum said...

semangat2

kay_are said...

yang tak best tengok bola kat stadium.. takde ulangan so kalau time gol kita terlepas pandang kire nasib r tu.. huu