Friday, February 10, 2012

Bekerja

Bismillahirahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah bersyukur kepada Allah di atas rezeki yang telah diberi. akhirnya saya dah bekerja.walaupun tidak lah gah sangat keje saya namun tetap bersyukur dengan apa yang telah diberi. bukan senang nak senang ni, pelahan-pelahan kayuh la labu oi!

tempat kerja saya terletak di percint 4 putrajaya..so oleh kerana saya insan hina yang tiada apa-apa..kena lah saya back to basic. pergi dan balik kerja dengan limo siap ber driver lagi..mampu???haha..pergi balik sehengget aje..jimat-jimat.hihihi..itulah ia bus Nadi Putra. hoyeah..menetap lah pulak di Percint11 rumah kakanda saya. bila cuti kenalah menagih simpati orang untuk membawa saya pulang ke kampung halaman di bandar baru bangi..haaa kurlas kau temah!!mana2 aje ade orang bawak.mampu????hak3..

dah-dah saya nak bekerja pulak. karang ada yang mengata orang keje kerajaan ni memang tak de keje eh???dok update blog aje keje nye.hakhakhak. tak rela mak noks!!

adios sugus!

3 comments:

Wan said...

selamat bekerja..kerja tak gah tak pe,janji rezeki halal hehe

Cik Bambam said...

asalkan kerja halal sudah kan.. :)

kay_are said...

gedik giler!! macam r bandar baru bangi ngan putrajaya tu jarak die macam shah alam nak g slim river.. derr